Osnažite svoj terenski tim uz Abacus® Sales – aplikaciju koja omogućava brzu i jednostavnu prodaju sa direktnim pristupom zalihama, cjenovnicima i fakturama, sve na terenu.
Abacus® Sales
Abacus® Sales je mobilna aplikacija namenjena terenskim prodavcima, koja omogućava prikupljanje narudžbi kupaca, kreiranje ponuda, predračuna i računa. Aplikacija takođe nudi pregled svih ključnih informacija o zalihama, cijenama i prometu kupaca.
Kome je namjenjen?
Aplikacija je namjenjena terenskim prodavcima i distributerima koji su u stalnom kontaktu sa kupcima i žele brzu obradu narudžbina i faktura, uz pristup ažurnim informacijama o zalihama.
Prednosti Abacus® Sales
Jednostavan rad na terenu:
Prodavci na terenu mogu brzo kreirati ponude i račune bez povratka u kancelariju.
Ažurne informacije:
Pristup trenutnim podacima o zalihama i cijenama olakšava prodajni proces.
Efikasno upravljanje narudžbama:
Prodavci mogu pratiti status svih narudžbina i transakcija u realnom vremenu.
Funkcionalnosti Abacus® Sales
Kreiranje ponuda, predračuna i računa.
Prikaz stanja zaliha po magacinima i pregled cjenovnika.
Evidencija narudžbina i prometa artikala.
Pregled kartica kupaca i finansijskih transakcija.
Česta pitanja i odgovori
Šta je Abacus® Sales?
Abacus® Sales je aplikacija za terensku prodaju koja omogućava kreiranje narudžbina, predračuna i faktura direktno na terenu.
Koje funkcionalnosti nudi Abacus® Sales?
Aplikacija omogućava pregled stanja zaliha, cjenovnika, kreiranje porudžbina i evidentiranje uplata.
Da li mogu pratiti promet po artiklima?
Da, aplikacija omogućava pregled prometa po artiklima, kao i finansijski promet po kupcima.
Da li je Abacus® Sales povezan sa centralnim ERP sistemom?
Da, aplikacija je integrisana sa Abacus® ERP sistemom, omogućavajući sinhronizaciju podataka u realnom vremenu.
Koje vrste dokumenata mogu kreirati kroz aplikaciju?
Možete kreirati ponude, predračune, fakture i evidenciju plaćanja direktno na terenu.
Zakažite besplatne konsultacije