Efikasnost i Automatizacija Knjigovodstva
Tražite savremeno rješenje za vođenje kompletnog finansijskog knjigovodstva? Predstavljamo Vam ABACUS ERP sistem – modul Finansije. Sa posebnim akcentom na automatizaciju i optimizaciju poslovnih procesaupotrebom ovog modula smanjuje se utrošeno vreme i mogućnost grešaka.
Ručno i automatsko knjiženje
ABACUS ERP je dizajniran da smanji potrebu za ručnim unosom. Prilikom unosa troškova, na primjer računa za električnu energiju, korisnik samo unosi osnovne podatke, dok sistem automatski generiše nalog za knjiženje na osnovu unaprijed definisanih šema. Na ovaj način, unos jednog ulaznog računa može biti završen za samo desetak sekundi. Fleksibilnost programa ga čini pogodnim za sve, jer takođe omogućava korisnicima da ručno unose različite vrste transakcija – ulazne i izlazne račune, obračun zarada, amortizaciju i slično.
Rad sa avansima i izvodi
Jedna od najsnažnijih karakteristika ABACUS ERP sistema je automatsko rasknjižavanje izvoda. Sistem automatski importuje izvode u XML formatu direktno iz banaka i zatim prepoznaje transakcije na osnovu istorije knjiženja, smanjujući tako potrebu za ručnim unosom koji često može dovesti do greške.
Brzina i tačnost
Automatsko knjiženje transakcija čini ABACUS ERP izuzetno efikasnim alatom za vođenje finansija, štedeći vrijeme i resurse korisnika. Operateri mogu za svega nekoliko minuta proknjižiti desetine stavki, što je velika prednost u odnosu na druge softverske sisteme u kojima je ručni unos i dalje dominantan.
Podrška i fleksibilnost
ABACUS ERP se osim bogate funkcionalnosti izdvaja i po brzoj i konstantnoj tehničkoj podršci. Podrška je dostupna čak i van radnog vremena, uključujući vikende, kako bi se osiguralo da korisnici putem telefona ili e-maila u svakom trenutku imaju pristup neophodnoj pomoći.
Integracija sa ostalim modulima
Finansijski modul je u potpunosti integrisan sa ostalim modulima ABACUS ERP sistema. Promjene u drugim segmentima poslovanja, kao što su roba, materijali, usluge, automatski se odražavaju u finansijama. Na primjer, kada se roba unese kroz modul za materijale, nije potrebno dodatno unositi te podatke u finansijski modul – sistem automatski kreira nalog za knjiženje.
Izvještaji i analize
Modul finansije nudi širok spektar izvještaja, među kojima su bruto bilans, glavna knjiga, analitičke kartice i drugi. Fleksibilnost ABACUS ERP sistema omogućava korisnicima da sami kreiraju prilagođene izvještaje, koji mogu biti sačuvani kao šabloni za kasniju upotrebu. Takođe, razvijena je procedura za generisanje godišnjih finansijskih izvještaja (bilans uspjeha, novčani tok itd.), što je od velikog značaja prilikom pripreme dokumentacije za poresku upravu.
Fiskalizacija i uvoz podataka
Sa pojavom elektronske fiskalizacije u Crnoj Gori, ABACUS ERP je unaprijeđen tako da podržava skeniranje QR kodova sa fiskalizovanih računa, omogućavajući automatsko preuzimanje stavki sa računa i njihovo knjiženje. Takođe, modul podržava uvoz podataka iz različitih formata kao što su Excel, XML i TXT, čime se dodatno olakšava unos velikih količina podataka.
Kompenzacije
Sistem nudi mogućnost rada sa kompenzacijama, što je posebno korisno kod partnera koji istovremeno imaju ulogu kupca i dobavljača. Program automatski predlaže kompenzaciju, štampa i knjiži je.
Zašto ABACUS ERP?
ABACUS ERP je sveobuhvatan sistem koji značajno olakšava vođenje finansijskog knjigovodstva. Njegove funkcionalnosti, poput automatizovanog knjiženja, integracije sa bankama i fiskalizacije, čine ga jednim od najsavremenijih rješenja na tržištu. Korisnici mogu biti sigurni da će sve finansijske operacije biti precizno evidentirane i analizirane, uz minimalan rizik od grešaka i maksimalnu uštedu vremena.