Povećajte efikasnost, smanjite troškove, poboljšajte performanse
Računovodstvo
Abacus® poslovni informacioni sistem, razvijen za upravljanje poslovanjem malih, srednjih i velikih preduzeća. Ovaj sistem je osmišljen da unaprijedi protok informacija, skraćuje vrijeme reakcije na zahtjeve kupaca i dobavljača, te omogućava efikasno donošenje odluka na svim nivoima organizacije. Sa jednostavnim i preglednim interfejsom, Abacus® ERP je intuitivan za korišćenje, što omogućava i korisnicima bez prethodnog iskustva da se brzo prilagode i uspješno upravljaju poslovnim procesima.
Povezanost sa ostalim modulima
Svi Abacus® softveri se besprekorno integrišu sa ostalim Abacus® modulima, omogućavajući sveobuhvatno upravljanje svim aspektima poslovanja.
Abacus® DMS
Abacus® DMS omogućava vam da sve ključne poslovne dokumente pohranite na jednom mjestu, lako im pristupate i povezujete ih s poslovnim aktivnostima unutar vašeg Abacus® softvera.
Abacus® Fakturisanje
Kreirajte Vaše fakture brzo i jednostavno koristeći bilo koji uređaj, sa bilo koje lokacije. Ova aplikacija omogućava korisnicima da u realnom vremenu prate finansijske i poslovne tokove putem web-a i Android uređaja.
Abacus® HRM
Abacus® HRM omogućava potpuno upravljanje kadrovskim evidencijama, obračunom plata i naknada, te praćenje svih kadrovskih promjena unutar vaše organizacije. Naš modul je dizajniran da se u potpunosti prilagodi vašim potrebama, osiguravajući efikasno upravljanje ljudskim resursima i usklađenost s važećim zakonskim propisima.