Uštedite vrijeme, smanjite greške i pružite bolje usluge kupcima – sa našim softverom, vaša trgovina postaje bolja i efikasnija.
Trgovina
Naš softver je posebno dizajniran za automatizaciju prodajnih mjesta u maloprodaji, nudeći sveobuhvatna rješenja za efikasno upravljanje cjelokupnim prodajnim procesima. Omogućava automatsko generisanje dokumenata u materijalnom sektoru, kao i automatsko knjiženje naloga u finansijskom dijelu poslovnog sistema. Želite da vaša trgovina bude brža, preciznija i profitabilnija? Saznajte kako naš softver može da pomogne!
Povezanost sa ostalim modulima
Abacus® POS i Abacus® Fakturisanje se besprekorno integrišu sa ostalim Abacus® modulima, omogućavajući sveobuhvatno upravljanje svim aspektima poslovanja.
Abacus® Reporting
Kreirajte Vaše fakture brzo i jednostavno koristeći bilo koji uređaj, sa bilo koje lokacije. Ova aplikacija omogućava korisnicima da u realnom vremenu prate finansijske i poslovne tokove putem web-a i Android uređaja.
Abacus® Fakturisanje
Povežite Vaš softver sa Abacus® Fakturisanje-m za kreiranje i fiskalizaciju gotovinskih i bezgotovinskih računa