Pametno poslovno upravljanje za sve uslužne djelatnosti
Usluge
U dinamičnom svijetu uslužnih djelatnosti, precizno praćenje poslovnih događaja, detaljna analiza poslovanja i donošenje strateških odluka su od suštinskog značaja. Abacus ERP je sveobuhvatno softversko rješenje koje omogućava firmama da optimizuju svoje procese, poboljšaju efikasnost i steknu konkurentsku prednost. Sa intuitivnim interfejsom i prilagodljivim modulima, Abacus ERP se prilagođava specifičnim potrebama vašeg poslovanja, pružajući vam alate za bolje upravljanje resursima, povećanje produktivnosti i postizanje poslovnih ciljeva.
Povezanost sa ostalim modulima
Svi Abacus® softveri se besprekorno integrišu sa ostalim Abacus® modulima, omogućavajući sveobuhvatno upravljanje svim aspektima poslovanja.
Abacus® Fakturisanje
Kreirajte Vaše fakture brzo i jednostavno koristeći bilo koji uređaj, sa bilo koje lokacije. Ova aplikacija omogućava korisnicima da u realnom vremenu prate finansijske i poslovne tokove putem web-a i Android uređaja.
Abacus® DMS
Abacus® DMS omogućava vam da sve ključne poslovne dokumente pohranite na jednom mjestu, lako im pristupate i povezujete ih s poslovnim aktivnostima unutar vašeg Abacus® softvera.
Abacus® HRM
Abacus® HRM omogućava potpuno upravljanje kadrovskim evidencijama, obračunom plata i naknada, te praćenje svih kadrovskih promjena unutar vaše organizacije. Naš modul je dizajniran da se u potpunosti prilagodi vašim potrebama, osiguravajući efikasno upravljanje ljudskim resursima i usklađenost s važećim zakonskim propisima.